Een supermarkt-begrip, De Spar is een internationale keten die je overal tegenkomt. Lekker vertrouwd op vakantie, onderweg bij tankstations of als de traditionele supermarktfomule.
Onze aanpak
Allereerst zijn we aan de slag gegaan met het uitstippelen van de nieuwe stijl. Hoe ziet de set eruit, welke styling wordt er gebruikt en hoe is het kleurgebruik? Op basis hiervan hebben we een filmset (keuken), styliste en filmcrew bij elkaar gezocht waarvan we zeker wisten dat die het beoogde eindresultaat zouden kunnen waarmaken. Vervolgens zijn we de thema’s en recepten gaan uitwerken welke zijn gebaseerd op de toepassing van de bakjes en pannetjes voor deze spaaracties.
Nieuw
video concept
12 video's opnemen in 2 draaidagen
De Uitdaging
Het creëren van opvallende content rondom twee spaaracties met Sandra Ysbrandy voor Spar. Op basis van video’s die Spar eerder opnam, ook het ontwikkelen van een nieuwe frisse stijl voor deze video’s.
De Actie
Het Resultaat
Als aanjager van de spaaractie en om er op social media meer aandacht omheen te creëren hebben we een 12-tal receptvideo’s ontwikkeld. De video’s leggen onder andere uit hoe je de bakjes en pannetjes gebruikt maar laten ook diverse leuke recepten zien. Alle video’s zijn o.a. terecht gekomen op hun eigen website, YouTube kanaal en andere social media kanalen.
Receptvideo's vacuum­bakjes
Gebruik vacuumbakjes
Receptvideo's Het vacuum­bakjes + pannetjes
Meal preppen: 4 in 1
Fotografie
Naast de productie van de receptvideo’s hebben we per gerecht ook een receptfoto gemaakt. Deze recepten zijn terug te vinden als omslagfoto’s op de gebiste van Spar, als link naar de recepten.