De Klant

Een supermarkt-begrip, De Spar is een internationale keten die je overal tegenkomt. Lekker vertrouwd op vakantie, onderweg bij tankstations of als de traditionele supermarktfomule.

Onze aanpak

Allereerst zijn we aan de slag gegaan met het uitstippelen van de nieuwe stijl. Hoe ziet de set eruit, welke styling wordt er gebruikt en hoe is het kleurgebruik? Op basis hiervan hebben we een filmset (keuken), styliste en filmcrew bij elkaar gezocht waarvan we zeker wisten dat die het beoogde eindresultaat zouden kunnen waarmaken. Vervolgens zijn we de thema’s en recepten gaan uitwerken welke zijn gebaseerd op de toepassing van de bakjes en pannetjes voor deze spaaracties.

Nieuw video concept

12 video's opnemen in 2 draaidagen

De Uitdaging

Het creëren van opvallende content rondom twee spaaracties met Sandra Ysbrandy voor Spar. Op basis van video’s die Spar eerder opnam, ook het ontwikkelen van een nieuwe frisse stijl voor deze video’s.

De Actie

Het Resultaat

Als aanjager van de spaaractie en om er op social media meer aandacht omheen te creëren hebben we een 12-tal receptvideo’s ontwikkeld. De video’s leggen onder andere uit hoe je de bakjes en pannetjes gebruikt maar laten ook diverse leuke recepten zien. Alle video’s zijn o.a. terecht gekomen op hun eigen website, YouTube kanaal en andere social media kanalen.

Receptvideo's
vacuum­bakjes

Gebruik vacuumbakjes

Receptvideo's
Het vacuum­bakjes + pannetjes

Meal preppen: 4 in 1

Fotografie

Naast de productie van de receptvideo’s hebben we per gerecht ook een receptfoto gemaakt. Deze recepten zijn terug te vinden als omslagfoto’s op de gebiste van Spar, als link naar de recepten.