Q-Nonwovens
High-quality Nonwoven materialen

De uitdaging_
Deze klant is bij ons gekomen met de vraag om een direct mailing. Al snel kwamen we erachter dat er geen duidelijke huisstijl aanwezig was. Een grote uitdaging dus: potentiële klanten kennis laten maken met de producten van Q-Nonwovens op de juiste manier, zonder een duidelijke huisstijl die bij het bedrijf past.
Onze aanpak_
We hebben direct twee processen opgestart: het maken van de direct mailing en het ontwikkelen een nieuwe huisstijl. Op deze manier hadden we een duidelijke uitstraling gereed staan op het moment dat de mailing helemaal compleet was. Vervolgens is de mailing natuurlijk verstuurd en zijn we verder gegaan met de rest van de middelen voor het bedrijf zoals verpakkingen, signing en meerdere direct mailings.
Onderzoek bij het bedrijf
Wie is deze klant en waarom een direct mailing?
Definiëren doelstellingen
Wat is het doel van de mailing?
Ontwikkelen huisstijl
Welke uitstraling past het beste bij deze klant?
Uitrol huisstijl
Direct mailing, verpakkingen en folders
De eerste afspraken
vanuit de direct mailing
Het Resultaat_
Een strakke huisstijl die de kwaliteit van de producten weerspiegeld. Uitgerold in heldere middelen die overzichtelijk alle informatie weergeven. Ook hebben we verschillende soorten fotografie gebruikt om producten, toepassingen en verpakkingen in beeld te brengen.









Product Fotografie_



Uitgevoerde werkzaamheden_
Concept
Corporate identity
Productie
Direct Mailing & fotografie
Design
Huisstijl & Packaging