Q-Nonwovens

High-quality Nonwoven materialen

De uitdaging_

Deze klant is bij ons gekomen met de vraag om een direct mailing. Al snel kwamen we erachter dat er geen duidelijke huisstijl aanwezig was. Een grote uitdaging dus: potentiële klanten kennis laten maken met de producten van Q-Nonwovens op de juiste manier, zonder een duidelijke huisstijl die bij het bedrijf past.

Onze aanpak_

We hebben direct twee processen opgestart: het maken van de direct mailing en het ontwikkelen een nieuwe huisstijl. Op deze manier hadden we een duidelijke uitstraling gereed staan op het moment dat de mailing helemaal compleet was. Vervolgens is de mailing natuurlijk verstuurd en zijn we verder gegaan met de rest van de middelen voor het bedrijf zoals verpakkingen, signing en meerdere direct mailings.

Onderzoek bij het bedrijf

Wie is deze klant en waarom een direct mailing?

Definiëren doelstellingen

Wat is het doel van de mailing?

Ontwikkelen huisstijl

Welke uitstraling past het beste bij deze klant?

Uitrol huisstijl

Direct mailing, verpakkingen en folders

De eerste afspraken

vanuit de direct mailing

Het Resultaat_

Een strakke huisstijl die de kwaliteit van de producten weerspiegeld. Uitgerold in heldere middelen die overzichtelijk alle informatie weergeven. Ook hebben we verschillende soorten fotografie gebruikt om producten, toepassingen en verpakkingen in beeld te brengen.

Product Fotografie_

Uitgevoerde werkzaamheden_

Concept

Corporate identity

Productie

Direct Mailing & fotografie

Design

Huisstijl & Packaging

111 Sampledoosjes voor 4 landen
zorgden voor tientallen afspraken

Deel dit project_

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp