Hanno Beestman
Premium schilderwerken_

De uitdaging_
Een schilder zonder huisstijl: geen visitekaartjes, website of autostickers. De grote uitdaging: een verschuiving van buiten- naar binnenwerkzaamheden in een hoger segment, passend bij de kwaliteit van deze expert. Omdat hij nooit een website heeft gehad moest ook zijn online vindbaarheid worden aangepakt.

Onze aanpak_
In veel gevallen van een bedrijfspositionering gaan we eerst kijken welk bedrijf er tegenover ons zit, in dit geval ook. We definiëren: wie, wat, hoe en waarom. Vervolgens hebben we hier samen met Hanno verschillende waardes aan gehangen die centraal staan in de uitstraling. Deze rolden we vervolgens uit in een huisstijl, offline middelen en een toffe website. Nadat dit alles klaar was, was het tijd voor promotie in de vorm van een twee-tal toffe video’s die de kernwaarden weerspiegelen.
Wie, Wat, hoe & Waarom
Terug naar de kern
Definiëren kernwaarden
De basis die alles draagt
Uitrol middelen
De vertaling van waarden naar visuele middelen
Ontwikkeling website
Na offline gingen we aan de slag met online
PRomotie
Videomateriaal ter promotie van zijn werk
Stap 1: Terug naar de kern

Stap 2: Huisstijl ontwerp



Het Resultaat_
Een passende positionering voor deze specialist: een premium schilder met verstand van zaken die servicegericht te werk gaat. Door een stijlvolle uitstraling te ontwikkelen verschuift het segment waarin hij zich begeeft rustig aan. Door uitsluitend binnenwerk te laten zien in uitingen verschuiven we de werkzaamheden de komende jaren naar uitsluitend binnenwerk.



Strak spuitwerk

Schone werkomgeving

Duurzaam oog



Fotografie_
Video_
Uitgevoerde werkzaamheden_
Concept
ConceptCreatie
Productie
Foto- en film producties
Online
Webdevelopment & SEO
Design
Huisstijl, print & webdesign