Contentcreatie Bolletje - Wauw Factory

Contentcreatie Bolletje

Klant

Bolletje

Branche

Food

Expertise

Jaar

2020-2021

Bolletje, welbekend van de heerlijke beschuiten. Maar hoe krijgen we Nederland aan nieuwe, gevarieerdere ontbijtjes? We willen af van de standaard boterham met kaas of een traditioneel bakje yoghurt met crusli. Welke barricades kunnen we wegnemen om mensen gevarieerder, bewuster en lekkerder te laten ontbijten? Juist: een inspiratieplatform boordevol overheerlijke, duurzame content.

4 soorten ontbijtjes

Gemakkelijk, bewust, uitgebreid en ontbijtjes voor speciale momenten. Door alle ontbijtjes te categoriseren navigeert de gebruiker van het platform nog sneller naar de juiste inspiratie. Deze kleuren worden een onbewuste keuze voor de content die jou aanspreekt.

Samenwerking
met zo veel merken

Bonne maman, Beemster, Appelsientje, Danone, Kanzi, Coolbest, Arla én de Zuivelhoeve. En al deze merken dragen bij aan een gevarieerder ontbijt. Want hoe meer inspiratie er komt, hoe groter de kans is dat we Nederlanders echt in beweging krijgen!

Appelsientje2
Arla
Coolbest
Danone
Kanzi
Beemster
Zuivelhoeve

Speciale Series

3 gangen
kerst

Pasen

Onder­weg/
op kantoor

Gratis strategiegesprek

Heb je een F&B merk, dat nog niet smaakt naar meer? Of zie jij je marketingbudget verdampen zonder noemenswaardige impact? 

Boek jouw gratis strategiegesprek

En ontdekt hoe jouw merk meer smaak krijgt dan ooit! 

Dit wil je
ook zien

We hebben enkele cases voor geselecteerd die aasluiten bij de case die je zojuist bekeken hebt.