Hofweb

Biologische boodschappen_

De uitdaging_

Bedenk een concept waar mee een biologische online supermarkt (de beste van 2017 zelfs) inspiratie en klantenbinding ontwikkeld. Hoe inspireer je mensen niet alleen lekker te koken maar ook te kijken naar onderwerpen als voedselverspilling, minder vlees > meer groente en biodiversiteit?

Onze aanpak_

Na een krachtige brainstormsessie met Hofweb hebben we in kaart gebracht wat de behoefte en doelstellingen zijn voor het inspireren en binden van (potentiële) klanten. Op basis daarvan hebben we een planning gemaakt voor een periode, gebaseerd op seizoenen, thema’s en actuele onderwerpen. Vervolgens worden deze terugkerend uitgewerkt in receptvoorstellen die resulteren in heerlijke receptfotografie.

Onderzoeken behoefte

Waar komt de vraag vandaan?

Definiëren doelstellingen

Waar gaat de vraag heen?

Opstellen planning en thema’s

Winnen door vooruit te kijken

Recept voorstellen

De eerste (h)eerlijke concepten

Het Resultaat_

Voor Hofweb schijft en fotografeert de Wauw Factory inmiddels jaarlijks 120+ recepten. Gebaseerd op bio divers- seizoensgebonden- en bewust eten. Hoe gaan we om met onze voedselketen? Per thema wordt er voor online recepten, nieuwsbrieven en socialmedia kanalen de meest heerlijke gerechten subliem vastgelegd.

Thema _Kerst

Thema _voorjaar

Gifjes_

Ontwerpen_

Uitgevoerde werkzaamheden_

Productie

Receptuur & Fotografie

Design

Flyers & receptkaarten

Meer dan 500 recepten
ontwikkeld & gefotografeerd

Deel dit project_

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp